Retur- og tilbagebetalingspolitik
Vigtige oplysninger:
- Returfrist: 30 dage fra leveringsdatoen
- Genopfyldningsgebyr: Ingen
- Behandlingstid for refusion: Op til 7 dage
- Returforsendelsesomkostninger: Dækkes af kunden
- Ombytning: Vi accepterer ikke
- Denne politik er underlagt vores Bestingelser for Service
Returperiode:
Hvis du ikke er helt tilfreds med dit køb, har du mulighed for at returnere de købte varer inden for 30 dage efter leveringen. Returnering er kun mulig for produkter, der er helt nye, ikke har været åbnet og ikke er beskadiget på nogen måde. For at vi kan behandle returneringen uden problemer, er det vigtigt, at produkterne sendes i den originale emballage, inklusive alle originale mærker, etiketter og eventuelt tilbehør.
Returproces:
Varer, der opfylder betingelserne for returnering, kan returneres inden for 30 dage efter levering. Hvis du ønsker at starte returneringsprocessen, bedes du kontakte os på info@zulakbh.dk. Returnerede produkter skal være ubrugte, ubrugte og i original emballage inklusive alle originale mærker. Efter udløbet af 30-dages fristen kan vi desværre ikke acceptere returnering af varer.
Forsendelsesomkostninger for returer:
Hvis returen skyldes vores fejl (f.eks. forkert leveret vare og beskadigede eller defekte produkter), dækker vi returforsendelsesomkostningerne. Du er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne for alle andre returer.
Tilbagebetalinger:
Så snart vi har modtaget dit returnerede produkt og verificeret, at det opfylder betingelserne for returnering, behandler vi din betaling inden for 7 dage. Refusionen foretages via den oprindelige betalingsmetode, der blev brugt ved købet. Vi opkræver ikke gebyrer for genopfyldning af lageret.
Bytninger:
Desværre tilbyder vi ikke ombytning af varer på nuværende tidspunkt. Du kan dog returnere varen og afgive en ny ordre på et nyt produkt.
Beskadigede eller forkerte varer:
Hvis du modtager varer, der er beskadigede eller ikke svarer til det, du har bestilt, beklager vi meget og undskylder for de opståede komplikationer. For at vi kan løse situationen så hurtigt som muligt, beder vi dig om at tage et tydeligt foto af det pågældende produkt, hvor skaden eller uoverensstemmelsen er synlig. Send dette billede til os via e-mail til info@zulakbh.dk sammen med en kort beskrivelse af problemet. Så snart vi har modtaget dine oplysninger, vil vi straks tage fat på løsningen og sørge for, at du får tilsendt en ny, korrekt vare. Din tilfredshed er vores prioritet, og derfor bestræber vi os på at behandle alle reklamationer hurtigt og imødekommende.
Annullering af ordrer:
Hvis du ønsker at annullere din ordre, anbefaler vi, at du kontakter os hurtigst muligt via e-mail på info@zulakbh.dk. Tiden spiller en vigtig rolle, så snart ordren er gået ind i behandlingsprocessen, er det ikke længere muligt at annullere den.
Oplysninger om virksomheden
Navn på forretningsenheden: Zula København
Firmanavn: E-COM BUY-UP COMPANY LIMITED
Juridisk status: Registreret selskab i Storbritannien
Adresse:
63/66 Hatton Garden,
Fifth Floor, Suite 23, London,
EC1N 8LE, Storbritannien
Firmanummer: 13705169
DUNS-nummer: 228397143
Åbningstider:
Hver hverdage fra 9:30 til 18:00
E-mail: info@zulakbh.dk
Telefon: +447441476172